To je zase „povedená“ soutěž: Makarenko mění finalistky své Miss a neví, jestli bude finále v televizi. Co na to sponzoři?
Sotva odezněly posměšky, které se snášely na hlavy Martina Ditmara a Evy Čerešňákové za to, jak pojali Českou Miss, už si zase můžeme klepat na čelo a lomit rukama. Zatímco Česká Miss má nové majitele a vypadá to, že konečně získá zpět ztracenou prestiž, tak nová Miss Czech Republic Taťány Makarenko si říká o pořádnou ostudu.
Bývalá béčková modelka Taťána Makarenko si splnila sen, když si vypiplala svoji vlastní soutěž krásy. Proč ne? Za zarputilost a odvahu pustit se do takového projektu zaslouží poklepat na ramínko (byť zlé jazyky tvrdí, že sponzory získávala mnoha způsoby, ale to je teď vedlejší). Mnohem zajímavější je, že sotva se nová soutěž začínala dostávat do podvědomí veřejnosti, už má první ostudu. Finálová desítka, kterou jsme na jaře poznali, už totiž neexistuje. Respektive dvě dívky zmizely neznámo kam a na jejich místa nastoupily jiné. Konkrétně se jedná o dívku s číslem 2 Lilianu Vasilišinovou a finalistku číslo 4 Natálii Kontovou. Místo nich jsou najednou na scéně náhradnice Andrea Prchalová a Nela Novorytová.
Vedení Miss Czech Republic důvody této rošády tají. O to více tak přilévá do ohně spekulací všeho druhu. Přestaly se snad dnes už exfinalistky líbit? Nebo nedělaly vše, co se po nich chtělo, odmítly třeba zahřívat postel vybraným mecenášům, nebo fotit i s Makarenko lechtivé snímky? Případně Makarenko nemá na soutěž dost času, protože musí chránit čest svého přítele? Ano, i takové spekulace se rojí jako houby po dešti. Aniž bychom tvrdili, že je na nich něco pravdivého, ne nadarmo jedno hezké české přísloví říká, že „na každém šprochu, je pravdy trochu“. Každopádně se zdá, že Miss Czech Republic rozhodně nebude tou soutěží, která by měla naší zemi vrátit prestiž alespoň co se týká takovýchto soutěží. Tak snad Česká Miss s novými majiteli dokáže více.
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.