Neděle 15.06.2025

reklama
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport
Menu
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport

Společnost P&G představuje na veletrhu spotřební elektroniky CES špičkové inovace, které řeší každodenní hygienu

Společnost P&G představuje na veletrhu spotřební elektroniky CES špičkové inovace, které řeší každodenní hygienu

Společnost Procter & Gamble dnes virtuálně otevírá v rámci veletrhu CES svoji LifeLab na stejnojmenných stránkách PGLifeLab.com. Společnost představí své inovace inspirované spotřebiteli, které mění způsob, jakým lidé provádí každodenní hygienu od holení až po praní prádla, a zároveň budují udržitelnější budoucnost se značkami, jako jsou Gillette, Oral-B nebo Tide.

Procter & Gamble již dříve oznámil svůj plán přesunout se na veletrhu CES do plně virtuální podoby. P&G LifeLab, která bude nyní probíhat jen online na webu PGLifeLab.com, je otevřena všem návštěvníkům, včetně těch, kteří se na veletrh CES 2022 nezaregistrovali. V tomto virtuálním prostředí mohou návštěvníci živě komunikovat s experty z P&G, kteří se s nimi podělí o nejnovější informace týkající se:

  • Speciální edice vyhřívaného holicího strojku GilletteLabs – Bugatti Special Edition, v níž se první vyhřívaný holicí strojek na světě potkává s automobilovou legendou. GilletteLabs také nově do svého produktu zabudoval exfoliační tyčinku, která odstraňuje nečistoty z pokožky před průchodem samotných břitů po tváři. To propojuje péči o pokožku a holení do jednoho kroku.
  • Oral-B se vrací na CES s chytrými zubními kartáčky Oral-B Series 4 a 5, které umožňují spotřebitelům se lépe se starat o zdraví ústní dutiny, a také s další novinkou pro pokročilou péči o ústní dutinu Oral-B iO 10.
  • Tide snižuje vliv praní prádla na životní prostředí. Seznamte se s prvním pracím prostředkem určeným pro praní ve vesmíru, který budou od letošního roku používat astronauti na Mezinárodní vesmírné stanici.
  • P&G Beauty se poprvé od roku 2019 vrací na veletrh CES s BeautySPHERE: představuje svůj koncept Zodpovědná krása (Responsible Beauty), který je pozitivní hnací silou v oblasti péče o krásu po celém světě.

V LifeLab si mohou návštěvníci také zahrát hry a zabojovat si s Crest Cavity Creeps a zachránit Toothopolis nebo jezdit na snowboardu, který klouže jako vyhřívaná žiletka díky patentované technologii FlexDisc od GilletteLabs.

„Ve společnosti P&G neustále usilujeme o inovace, které zlepšují životy spotřebitelů na celém světě,“ říká Marc Pritchard, ředitel značek P&G. Dodává: „Jsme nadšeni, že se můžeme na veletrhu CES opět virtuálně podělit o to, jak nás spotřebitelé inspirovali k široké škále nových produktů a inovací, které zároveň řeší naléhavé problémy, jako je udržitelnost a zachování životního prostředí.“

Předchozí článek

Díky Instagramu může být více s dětmi. Optimistická Lucie Křížková prozradila, jak se jí daří

Další článek

Horor v pražských katakombách! Filmaři natáčí celovečerní film o únikové hře

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

reklama
reklama
reklama
reklama
  • Kontakt
  • Kontakt

Copyright © 2025 Celebrity News. All Rights Reserved

Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}