Excentrická party v maskách: rum Don Papa roztančil pražský skleník Fata Morgana
Koktejly, moderní hudba a divoké tanečnice: filipínský rum Don Papa hostil jedné listopadové noci návštěvníky skleníku fata Morgana v pražské Troji. Během večera se milovníci rebelského rumu skryli za tajemnými maskami, nepředstavujte si ale žádné laskavé maškarní. Tenhle večírek nádechem dobrodružství a zakázaného ovoce je přístupný jen těm, kteří kromě touhy bavit se mají v občance věk 18+.
Po Londýně, Milánu, Římu a Madridu se Praha stala další světovou metropolí, ve které měla stovka hostů tu čest navštívit snovou Sugarlandii – bájný filipínský ostrov Negros, na kterém se pěstuje jedna z nejsladších cukrových třtin světa, základní surovina rumu.
Inspirativní masky, které korespondují s limitovanou edicí rumu Don Papa, vytvořila britská umělkyně Charlotte Tilley, která s asistentkami prováděla částí večera i pražské hosty. Ti si mohli pod jejím vedením vytvořit z kožešin, třpytek, atlasových stuh, flitrových přívěsků, per a peříček vlastní originální autorská díla, která si odnesli domů. Receptury lahodných koktejlů vymysleli a servírovali nejlepší čeští barmani. Drinky se nesly v duchu rebelie, odhodlání a smyslu pro spravedlnost – tedy hodnot, které Don Papa vyznává.
„Magická atmosféra pravé filipínské džungle uprostřed Prahy dala prostor neformálním kouzelným setkáním, s kulisou zelených palem,“ popisuje akci produktová manažerka Eva Štěpánová a dodává, že příště můžete uniknout mimo každodenní realitu a skrýt se za kreativní masku třeba i vy. Český dovozce filipínského rumu Don Papa, společnost Ultra Premium Brands, po úspěchu prvního prestižního večírku zvažuje jeho opakování.
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.