Středa 18.06.2025

reklama
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport
Menu
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport

Z beznaděje k Herášku: Aneb co vznikne z celodenní péče o dceru?

Z beznaděje k Herášku:  Aneb co vznikne z celodenní péče o dceru?

Jeho dcera se narodila s vzácnou genetickou vadou, kterou na celém světě trpí pouhých několik stovek lidí. V Česku je dnes sedmnáctiletá Simonka jediná. Kombinované postižení, epileptické záchvaty, gastroenterologické a proktologické potíže a tak dále. Je toho hodně, s čím se musí Petr Šméral a jeho dcerka vypořádat. Zvládají to, a dokonce společně tvoří. Petrův nápad se zhmotnil do podoby nového snacku Herášku.


Sami dva jsou od roku 2011. Nejprve to vypadalo, že Simonka bude žít v rámci možností normálně. Chodila do školy, jezdila na výlety, do přírody. V roce 2017 se však její stav rapidně zhoršil a Petr stál před životním rozhodnutím. Opustil svůj dosavadní život a všechen čas začal věnovat své největší lásce – dceři. Simonku nechal doma a stará se o ni 24 hodin denně. Šílené stavy se střídaly s beznadějnými, chvíle optimismu se velmi rychle změnily v otázky, co bude dál. 

Možná to zní neuvěřitelně, ale nejen, že tihle dva spolu dnes skvěle fungují, ale nevěřili byste, co z takové nonstop péče může vzniknout za super nápad. Ten Petrův se zhmotnil do podoby nového snacku Herášku, který je vyrobený z hrášku a slunečnicového oleje. Když je pak vysmažený do oříškově křupavých kuliček, vznikne neuvěřitelná dobrota (více informací najdete na herasek.cz). 

„Svým receptem a technologií výroby bych rád propojil svět rodičů, kteří pečují o děti se speciálními potřebami. Tento produkt totiž nemá na trhu konkurenci stejně, jako tito rodiče,“ usmívá se Petr. A jak už jste jistě poznali, on opravdu ví, o čem mluví. I proto vzniká nový spolek „Rodiče a pečující o děti se speciálními potřebami”. A ruku na srdce, všichni tihle lidé si zaslouží obrovský obdiv.

Už za dva týdny se rozeběhne kampaň na největším crowdfundingovém portálu Hithit, kde bude Petr Herášek prezentovat. V rámci této kampaně teď vymýšlí nejrůznější odměny, které v rámci toho bude moci zpeněžit. Balíčky s Heráškem? Hm, dobré, chutné, ale trošku nudné, nemyslíte? Ale co třeba stát se na den smažkou (tedy vyzkoušet si smažení Herášku)? Nebo večeře s majitelem (žádné rande, samozřejmě) či motivační setkání? Co dál? Napadá vás něco? Tak napište Petrovi, co se vám honí hlavou, na mail petr.smeral@herasek.cz. Pomůžete opravdu dobré věci!

Předchozí článek

Sobotní závod F3 v Maďarsku: Charouzova trojice obětí kvalifikační smůly

Další článek

Charouz Racing System v Maďarsku: Skvělý Delétraz dojel 7., Piquet dlouho bojoval o elitní desítku

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

reklama
reklama
reklama
reklama
  • Kontakt
  • Kontakt

Copyright © 2025 Celebrity News. All Rights Reserved

Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}