Pátek 09.05.2025

reklama
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport
Menu
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport

Yvetta Blanarovičová oslavila své narozeniny na Nemoros party!

Yvetta Blanarovičová oslavila své narozeniny na Nemoros party!

Přestože s tím původně vůbec nepočítala a na party vyrazila z úplně jiného důvodu, dočkala se půvabná herečka a zpěvačka Yvetta Blanarovičová skvělé oslavy narozenin. Když byla moderátorem Pavlem Andělem pozvána na pódium, ještě netušila, že vzápětí zaslechne narozeninovou píseň „Hodně štěstí, zdraví…“

Za jejího doprovodu nakráčel k pódiu číšník s hořícími svíčkami zapíchlými v dezertech. Než se stačila Yvetta vzpamatovat, objevila se úspěšná malířka Anna Karan s dárkem v podobě velkého obrazu večerní pražské ulice. „To je Pařížská!“, zvolala nadšeně oslavenkyně, jíž se obraz velice líbil. Následovala řada gratulantů, mezi nimiž sice převládali kolegyně a kolegové ze šoubyznysu, nechyběli ovšem ani majitel Fresh & fat bistro – Stanislav Šubrt nebo majitel agentury Nemoros – Roman Rossi.

A jak už to tak na oslavách bývá, ani tato se neobešla bez balónkové výzdoby (levnebalonky.cz), výtečných lahůdek, nápojů a živé hudby.

Na pódiu se, kromě Zuzany Stirské, vystřídali zpěváci a hudebníci, které agentura Nemoros zastupuje: rockerka Electric Lady, špičkový bubeník Dalibor Mráz, skladatel Jiří Vidasov, KUTHEIL A LIVE BAND. Přiletěl dokonce i významný anglický skladatel, autor desítek světových hitů, který spolupracoval i s tak zvučnými jmény jako je Dina Carroll, Celine Dion, Andrew Lloyd Webber nebo Stevie Wonder a za svůj život prodal více jak 14 milionů nahrávek – pan Nigel Lowis.

Ti všichni spolupracují s agenturou Nemoros především proto, že agentura se v květnu loňského roku stala součástí americké společnosti Kobalt a pod touto značkou se zabývá publishingem po celém světě. Zajišťuje tak umělcům ověření a registrace autorských práv v největším světovém katalogu Kobalt s reálnou účinností po celém světě. Kobalt má totiž nejspolehlivější systém v kontrole práv a výběru autorských odměn ve světě, a to nejen z přehrávání v médiích, ale i ze sociálních sítí, coverů písní apod. Proto jeho služeb využívají i světoznámé labely.

Blíže Roman Rossi: „Přihlásit se k nám může každý hudebník; nabízíme licencování hudby v rámci celého světa, ale také propojování a spolupráci hudebních autorů. Těm nabízíme možnost zařadit se po boku největších zahraničních hvězd a umělců. Mít svoje skladby registrované u Kobaltu je pro skladatele po celém světě velmi prestižní záležitost a v současné době je pro jakékoli nové skladatele velmi obtížné se tam dostat. A právě Nemoros je aktuálně nejsnažší cestou, jak toho dosáhnout. 

Nemoros je ovšem také mezinárodním hudebním vydavatelstvím, poskytující ochranu uměleckých práv ve stejné kvalitě, výběr uměleckých poplatků v rámci celého světa, zaregistrování skladeb na všech světových hudebních portálech a sítích, zalistování do katalogů a uvedení v novinkách. Práva umělců jsou tudíž ochráněna nejen z užití skladeb v médiích, ale zejména na internetu.“

Jak je z výše uvedeného patrné, na party se nejen hodovalo, zpívalo a dokonce došlo i na tanec, ale především rokovalo o nových možnostech, které společnost Nemoros hudebníkům nabízí. Více na https://www.nemoros.cz/

Předchozí článek

Anti Aging nové doby poprvé na Interbeauty Prague a World of Beauty & Spa

Další článek

Olga Lounová vydává nový klip. K písni ji inspiroval pejsek z útulku!

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

reklama
reklama
reklama
reklama
  • Kontakt
  • Kontakt

Copyright © 2025 Celebrity News. All Rights Reserved

Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}