Pondělí 30.06.2025

reklama
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport
Menu
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport

Víme, jaké společenské šaty budou na podzim IN

Víme, jaké společenské šaty budou na podzim IN

Připravili jsme pro vás rozhovor s Jiřím Moravcem, módním návrhářem ze stejnojmenného ateliéru, který představí své jedinečné modely na podzim v Grandhotelu PUPP na módní show TOP FASHION WEEK 2022.

Jak se ze studenta Střední průmyslové školy elektrotechnické stane uznávaný módní návrhář?

Po maturitě jsem nastoupil jako konstruktér elektro rozvaděčů, ale práce mě úplně nenaplňovala. Moje přítelkyně byla švadlenou a móda mě zajímala a bavila tak jsem se rozhodl, že zkusíme realizovat nějaké naše nápady a ono se začalo dařit. 

Jaký druh oblečení charakterizuje Vaší značku?

Myslím, že jsou to večerní společenské šaty. I když v současnosti již vyrábíme spousty oblečení i pro denní příležitosti i pro muže.

Navrhujete raději šaty na denní nošení, společenské nebo třeba svatební. Nebo je to podle nálady?

Úplně nejraději jsou to společenské šaty. Je to kreativní, můžete být vice odvázanější a povolit uzdu fantazii.

Co Vás inspiruje?

Možná to bude znít hloupě, ale ženy všeobecně. Snažím se, když připravujeme návrhy, přemýšlet tak aby mě ta žena, když bych ji jako chlap někde potkal, nějak zaujala. Vymyslet na šatech nějaký detail, který mě zaujme. A nejedná se vždy o extrémně hluboký výstřih, či velký rozparek. Mám raději, když naopak jen něco se lehce naznačí a fantazie může sama pracovat než jasně odhalená místa na šatech. A jinak spousta nápadů přichází sama. Samozřejmě navštěvuji veletrhy, sleduji modu v zahraničí, ale i ženy na ulicích, kde občas najdete nějaký nápad atd.   

Přemýšlel jste i o oblečení pro muže?

Ano přemýšlel a již děláme zatím v menším i módu pro muže. Nezabýváme se klasickou výrobou obleků, ale spíš volný čas.

Co byste poradil ženám při výběru šatů?

Především to, že v nich musí být sama sebou. Musí se v nich cítit přirozeně krásně, né v nich něco předstírat. Není to přehlídka, kde dáme něco modelce a ona je v nich minutu a je jejím úkolem co nejlépe odprezentovat šaty. Na plese, party nebo v práci je to ona sama a šaty jsou doplněk, který dokreslí její osobnost. Takže je důležití se v šatech cítit dobře, přirozeně jinak to nebude ona bude ošívat a ztratí se ona sama i šaty, které mohou být úžasné, ale ona se v nich necítí a není to ono.

Jaké jsou trendy a barvy pro značku Ateliér Moravec na podzim 2022?

  Vrátil jsem se z veletrhu látek z Milána. Mluvil s obchodníky a jsou vidět ještě nějaké důsledky Covidu. Vždyť po celém světe, nebyli skoro tři roky žádné společenské akce. Ale doufám, že se vše zase rozeběhne a budeme se zase chtít bavit a hezky oblékat.

  A co se týká trendů. Určitě zařádíme barvu lila, která i na veletrhu byla dost často k vidění. Dále flitry a klasiku krajky.

Na jaké modely se můžeme těšit na podzimním TFW?

Představím kolekci nových společenských šatů právě z aktuálních látek, které jsem byl pořídit na veletrhu v Miláně.

Jaké je vaše motto?

V naší firmě máme motto : Vy sníte , my tvoříme.

Lagerhaus
Předchozí článek

Iveta Kindlmanová si nechá zvětšit poprsí. Jaká byla její cesta?

Další článek

Nový spolek řeší problémy českých občanů v důsledku války

reklama
reklama
reklama
reklama
  • Kontakt
  • Kontakt

Copyright © 2025 Celebrity News. All Rights Reserved

Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}