Úterý 17.06.2025

reklama
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport
Menu
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport

Velká cena Štýrska F2: Charouz Racing System poražen počasím

Velká cena Štýrska F2:  Charouz Racing System poražen počasím

Nepovedená kvalifikace velela českému týmu Charouz Racing System jediné – riskovat. Ovšem ve Velké ceně Štýrska FIA F2 v tomto případě platilo, že risk nebývá vždycky zisk. Louis Delétraz i Pedro Piquet tak zůstali hluboko v poli poražených.

Kvůli neustávajícímu štýrskému dešti a posunuté kvalifkaci formule 1 se museli piloti doprovodného šampionátu formule 2 vypořádat se startem za mokra a šera až po půl šesté večer. Ještě před tím se o komickou vsuvku postaral Arťjom Markelov (HWA), když ke svým nevýrazným výkonům přidal další třešničku. Vyletět do štěrku při nájezdu na grid, to se jen tak nevidí.

Poprvé se startovní pole vydalo za safety carem, aby si jezdci obkroužili pět kol a pod červenými vlajkami se znovu vrátili do boxů. Ředitelství závodů si pak dávalo pořádně načas, než rozhodlo, že trať je vhodná k měření sil. Ještě, že do Rakouska kvůli pandemii koronaviru a bezpečnostním opatřením nedorazili žádní platící diváci. Na druhou stranu, kdo si počkal, přišel si na své.

Po deseti ze stanovených 36 kol byl Tsunoda beze změny v čele před Zhouem, Ilottem (oba UNI-Virtuosi), Aitkenem (Campos) a výborně naladěným Lungaardem (ART). To již měli Pedro Piquet a Louis Delétraz (Švýcar při tom ztratil čas zhasnutým motorem) svou povinnou výměnu pneumatik za sebou. Měla se tato odlišná taktika Charouz Racing Systemu vyplatit? Bohužel pro český tým ještě před poločasem závodu přestalo pršet. Risk se tedy tentokrát nevyplatil a ani jeden z pilotů prakticky neměl šanci prokousat se alespoň trochu dopředu. Nutno říct, že ambiciózní plán měl svoji logiku. Po nevydařené kvalifikaci to byla možná jediná šance, jak se závodem něco udělat. A taktika by možná i vyšla, kdyby zůstalo mokro.

Do cíle nakonec jako první dorazil skvěle jedoucí Robert Shwartzman před Juki Tsunodou. Bronzovou příčku před dotírajícím Mickem Schumacherem uhájil Guanyu Zhou. Sprint vystartuje se zítra v 11. hodin a sledovat ho můžete na stanici Sport2.    

Výsledek sobotního závodu F2 ve Spielbergu:

1. Robert Shwartzman, Prema                               
2. Juki Tsunoda, Carlin                                         
3. Guanyu Zhou, UNI Virtuosi                             
4. Mick Schumacher, Prema
5. Callum Ilott, UNI Virtuosi
6. Christian Lungaard, ART  
7. Marcus Armstrong, ART
8. Daniel Ticktum, DAMS
9. Jack Aitken, Carlin
10. Sean Gelael, DAMS                                            

18. Pedro Piquet, Charouz Racing System            
19. Louis Deletraz, Charouz Racing System

Foto: Durch Photo Agency
Text: Roman Klemm         

Předchozí článek

Zkrácený závod F3 ve Štýrsku: Charouzův Schumacher sahal po bodech, chybělo možná jen pár minut

Další článek

Delétraz i Piquet se v neděli zlepšili, na body to ale ve Velké ceně Štýrska F2 nestačilo

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

reklama
reklama
reklama
reklama
  • Kontakt
  • Kontakt

Copyright © 2025 Celebrity News. All Rights Reserved

Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}