Středa 18.06.2025

reklama
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport
Menu
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport

Slovenské krásky dobývají český modelingový trh

Slovenské krásky dobývají český modelingový trh

Pamatujete si ještě na Miss Československa v roce 1993? Tenkrát vyhrála Silvia Lakatošová, dnešní ředitelka a majitelka slovenské Miss. To je ale asi jedno, už je to opravdu dlouho. Nicméně ještě jednou se pak slovenské krásky v rámci české soutěže prezentovaly. Konkrétně v roce 2019, kdy byla vyhlášena nejen Česká Miss, ale také Česko-Slovenská Miss.

I když si federální soutěže krásy pamatuje už jen málokdo, jisté je jedno – slovenské dívky vždy patřily k ozdobám. Není tedy náhodou, že široká veřejnost nápad zapojit Slovenky do české soutěže v roce 2019 kvitovala s nadšením. Finále se odehrálo v Hudebním divadle Karlín a ve finále s objevily i dvě velké kamarádky – Ema Mičková a Viviane Kerstin Terschawetz. Právě tyto kočky se staly možná nejúspěšnějšími, které ze zmíněného ročníku vzešly. Mají už za sebou práci pro celou řadu prestižních klientů, focení a staly se z nich vyhledávané modelky.

V poslední době se hodně objevují i v České republice. „Máme zde hodně práce, přeci jen Slovensko a Česko je hodně propojené a  jsme za to samozřejmě moc rády,“ usmívala se Ema. Je docela zajímavé, jak se holky za ty tři roky změnily. Na kráse jim léta samozřejmě neubrala, spíš naopak. Staly se také sebevědomější. Jsme zvědaví, co v České republice dokáží. Podle našich informací zde dokonce dostaly nabídku zahrát si ve filmu. Tak uvidíme.

Předchozí článek

Gospel Night je zpět!

Další článek

Nejen nervové buňky mají paměť

reklama
reklama
reklama
reklama
  • Kontakt
  • Kontakt

Copyright © 2025 Celebrity News. All Rights Reserved

Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}