Pátek 09.05.2025

reklama
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport
Menu
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport

Představujeme finalisty PURE MODEL 2019, vítězové získají kontrakt za 1,5 milionu korun

Představujeme finalisty PURE MODEL 2019, vítězové získají kontrakt za 1,5 milionu korun

Už za měsíc proběhne druhý ročník prestižní modelingové soutěže PURE MODEL 2019, která v loňském roce objevila novou topmodelku Barboru Fialovou, jež se nedávno stala celosvětovou tváří nové kampaně Gucci.

Letošní finalisté za sebou mají nejen sérii přípravných workshopů, kde získávali cenné rady pro práci ve světovém modelingu, učili se chodit, držet tělo či se správně stravovat, ale nafotili i své první profesionální fotografie s předním módním fotografem Petrem Janderou v nové kolekci Pietro Filipi.

Deset dívek a šest chlapců se 9.října představí světovým modelingovým agentům i významným hostům galavečera při módní show v pražském centru současného umění DOX+. Postupu do finále modelingové soutěže předcházela castingová kola v rámci Douglas Beauty Street v celé České republice a z téměř dvou tisíc uchazečů bylo vybráno sto semifinalistů. Ti bojovali o postup do finále začátkem června v luxusním hotelu Augustine v Praze, kde odborná porota vybrala šestnáct nejnadějnějších tváří pro světový modeling z České republiky.

„Nesmírně mě potěšil vysoký zájem a kvalita přihlášených soutěžících do naší modelingové soutěže, do které se letos přihlásilo téměř dva tisíce dívek a chlapců. A mám ohromnou radost, že se nám už v prvním roce soutěže PURE MODEL podařilo objevit jednu z nejúspěšnějších tváří současného světového modelingu,“ uvádí Roman Holárek, majitel modelingové agentury Pure Model Management, ke spolupráci loňské finalistky Barbory Fialové se značkou Gucci.

„Nemalému úspěchu se těší taktéž vítězové loňského ročníku. Za rok od svého vítězství procestovali tři kontinenty, spolupracovali se zajímavými značkami a před týdnem potvrdil zájem o spolupráci s Annou Brodeckou, která se právě vrátila z New Yorku, významný světový návrhář Marc Jacobs. I loňský vítěz Oliver Průcha patří mezi nejvýraznější modely u nás. Těmito úspěchy soutěž PURE MODEL potvrzuje, že je to v tuto chvíli nejlepší odrazový můstek pro světový modeling pro nově začínající modelky a modely.“

Finálový galavečer PURE MODEL 2019 se uskuteční 9.řijna 2019 v Praze v DOX+ a o vítězích rozhodne odborná porota složená především ze zástupců nejprestižnějších světových modelingových agentur. Vítězka s vítězem získají garantovaný kontrakt v celkové hodnotě 1,5 milionu korun. Představujeme vám tváře, které se o tento kontrakt a přízeň světových agentů budou ucházet: Simona Čandrlová, Veronika Failová, Tereza Faltinová, Barbora Hejnová, Natálie Modrá, Sára Kalousková, Lenka Tomková, Patricie Valíčková, Karolína Vavřincová, Panajotis Giorgas, Jan Hamal, Vlastimil Kolařík, Daniel Matula, Samuele Antonio Mazzola a Šimon Vávra.

Finálový galavečer bude možné sledovat formou on-line streamu, který proběhne 9.10.2019 od 20 hodin na instagramovém profilu @puremodel nebo na YouTube kanálu modelingové agentury.

Předchozí článek

Evropská Formule Renault: Ptáček v Maďarsku bodoval, na euforii to ale nebylo

Další článek

Marta Kubišová představila klip ke své Modlitbě

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

reklama
reklama
reklama
reklama
  • Kontakt
  • Kontakt

Copyright © 2025 Celebrity News. All Rights Reserved

Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}