Středa 02.07.2025

reklama
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport
Menu
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport

Piknik na konci října? I to je v pražských Riegrových sadech možné

Piknik na konci října? I to je v pražských Riegrových sadech možné

Riegrovy sady, proběhla unikátní soutěž v POLEDANCE, která nesla název Pole Picnic Battle 2021. Jednalo se o první ročník této unikátní kulturně sportovní akce.

Battle, tedy souboj dvou soutěžících se konal na pódiu Open Air Pubu v Riegrových sadech, populární místo, kde lidé tráví svůj volný čas. Velká otevřená stage, krytá ze tří stran s výhledem do publika. Zde proběhla soutěž s názvem Pole picnic battle, doprovázena příjemnou muzikou dle aktuálních trendů. Stage byla navíc doplněna velkým přenosným krbem, ve kterém plápolal oheň a šířil tak příjemné teplo pro soutěžící a zároveň poukazoval na příjemnou atmosféru podzimu. Na obou stranách od tohoto krbu stály vysoké (3,5 m) přenosné tyče, na kterých soutěžící předváděli svá akrobatická čísla. Principem soutěže byla show a soutěžící tento koncept pojmuli skutečně zodpovědně – pomalované obličeje, konfety nebo zajímavé kostýmy. Zatímco juniorské kategorie volily spíše třpytky ve vlasech, dospělé kategorie inklinovaly k motivům zvířátek. Bylo se rozhodně na co dívat.

Obecenstvo bylo velmi různorodé. Nebylo se čemu divit, na pódium se postavily, ženy, muži, dívky ale i chlapci, aby bojovali o tematické ceny a to piknikové koše. O výsledcích rozhodovala tříčlenná porota, která se skládala z velmi úspěšných sportovců – Valerie Smejkalová, Anna Nikulina, Petr Skokan. Na akci zavítal také Ivan Bartoš, předseda české Pirátské strany. Ani další významní hosté jako Jakub Štáfek, DJ Lafayette nebo youtuber Nevídanej kořen si nenechali ujít tuto událost. Na místě bylo přítomno přes 100 lidí a ve chvíli, kdy se na pódiu začali objevovat akrobaté, byl ze stran diváků slyšet pískot, tleskání a povzbuzování. Open Air Pub, je prostor pod širým nebem. Kapacita návštěvníků byla opravdu velká a s místem nebyl problém, a tak každý kolemjdoucí měl možnost se podívat a rozšířit své obzory ohledně tohoto sportu. Soutěž tohoto velmi moderního a náročného sportu moderovala finalistka České Miss 2015 Karolína Humečková (Fajtová) a zároveň tak zahájila svoji kariéru moderátorky.

Bez občerstvení by to nebyl ten správný „piknik“. Stánky plné jídla, piknikové koše, sladké, káva, čokoláda se šlehačkou nebo buřty, které se daly opekát nad místním ohništěm.

Všude kolem byly k vidění reklamní plakátky Pole picnic battle 2021, na kterých byl vyobrazen seznam sponzorů této akce. Mezi hlavní sponzory patřily: #testujKÁRU, Gympole, Dragonfly, Europoles, Tangle, Coolsocks, Wolt apod.

Ve vzduchu byla slyšet zábava, lidé se příjemně bavili, smáli se. Bylo cítit nadšení z toho, že se prakticky celá komunita sešla a že je krásný slunečný sobotní den. Mezi soutěžícími nepanovala rivalita, vzájemně se podporovali. Teplota byla kolem 12 stupňů, ale slunce svítilo celý den. „V backstagi máme ale krásný teplíčko a je to takové rozloučení s létem.“ komentovala ale jedna ze soutěžících, která přijela až z Brna. Porota měla také svůj vlastní stan krytý ze tří stran, s výhledem na stage, kde bylo zajištěné teplo, jídlo i pití. „Teplo na Pole picnic battle zajištěno!“ chlubila se jedna z porotkyň. Boj s počasím byl pro organizátory evidentně hračka a zvládli ho dobře. Akci organizovaly Jana Bělochová a Kristýna Hanušová.

Předchozí článek

Otevření studia Shiny Hair se povedlo: Spousta známých tváří se skvěle bavila

Další článek

Jak prožít vánoce bez výčitek a nepřibrat?

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

reklama
reklama
reklama
reklama
  • Kontakt
  • Kontakt

Copyright © 2025 Celebrity News. All Rights Reserved

Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}