Myslivcová opět terčem kritiky: pořídila si domů prasátko, maso ale pořád jí
Česká barbie Dominika Myslivcová je rozhodně jednou z kontroverzních postav českého showbusinessu. Cokoliv, co tato blondýna udělá, se setkává s okamžitou reakcí zejména na jejích sociálních sítích. Když si tedy nedávno pořídila nezvyklého domácího mazlíčka, negativní komentáře na sebe nenechaly dlouho čekat.
Dominika se na svém Instagramu pochlubila, že jejím nejnovějším miláčkem je mini prasátko Louis. „Ano, prasátko jsem si opravdu dlouho přála, takže když jsem ho dostala jako dárek, byla jsem v sedmém nebi. Je hrozně roztomilé a rychle jsme si na sebe zvykli,“ rozplývá se. Její sledující ale už tak nadšení nebyli a spustili vlnu kritiky na téma, zda není povrchní a neetické si pořídit podobného mazlíčka a přitom dál žít jako „masožrout“.
Sama hvězdička se prý ale snaží o to, aby zvířata zbytečně netrpěla a má svědomí čisté. „Já mám ráda všechna zvířata, takže se snažím třeba nakupovat kosmetiku netestovanou na zvířatech jako je luxusní kosmetika Sabon. O tom, že bych se stala vegetariánem, ale neuvažuji,“ vysvětluje. To, že je trnem v oku mnoha lidem moc dobře ví, prý svým chováním nikomu neubližuje a doporučuje všem kritikům, aby se nejprve zamysleli sami nad sebou. Radost z nového kamaráda si kazit nenechá, jak dlouho jí ale vydrží je ve hvězdách.
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.