Neděle 15.06.2025

reklama
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport
Menu
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport

Módní show není jen doménou krásných žen, ale i mužů. I když jich je jen jako šafránu

Módní show není jen doménou krásných žen, ale i mužů. I když jich je jen jako šafránu

Významné módní show jsou především doménou krásných žen, které sbírají nejrůznější ocenění za svoji krásu nejen na domácí půdě, ale i ve světě. Pánové ale bývají často „bezejmenní“. Na Fashion Night Brno v kolekci oděvního designéra Pavla Jevuly se objevili hned dva krasavci, kteří úplně tak neznámí nejsou.

Oba totiž uspěli v soutěžích mužské krásy a jsou držiteli několika ocenění za svůj vzhled. Ve Fait Gallery oba pánové předvedli modely z kolekce Žal, která byla volně inspirovaná konfliktem mezi popkulturou a udržitelností.

Michal Žůrek posbíral hned několik titulů, například v roce 2017 vybojoval titul Man of the Year a Mister Supranational, o rok později ještě titul Mister Global. David Kremeň se stal Mužem roku 2020 a na molu po vynucených pauzách a omezeních ho zase budeme vídat docela často. „Byla to trochu výzva, módní přehlídku jsem nešel skoro rok. Měl jsem pocit, jako by to byla moje premiéra, ale nakonec jsem byl velmi spokojený,“ říká modrooký krasavec, který s nejkrásnějším Mužem světa Dominikem Chabrem připravuje pro dámy takové malé překvapení v podobě kalendáře. Výtěžek poputuje rodinám s dětmi, kterým do života vstoupilo onkologické onemocnění.  

Předchozí článek

Modelka Kindlmanová leží v nemocnici: Během závodu ji na parkovišti srazilo auto

Další článek

Komedie Indián: příjemné překvapení v záplavě mainstreamových československých filmů

reklama
reklama
reklama
reklama
  • Kontakt
  • Kontakt

Copyright © 2025 Celebrity News. All Rights Reserved

Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}