Pátek 09.05.2025

reklama
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport
Menu
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport

Milovníci mariáše si přišli na své: V Plzni se odehrál první Major sezóny

Milovníci mariáše si přišli na své: V Plzni se odehrál první Major sezóny

V Sokolovně Křimice v Plzni se odehrál první turnaj kategorie Major v licitovaném mariáši letošní sezóny. Sešlo se několik desítek borců, aby si to rozdali nejen o prestiž a ligové body, ale také o krásné poháry určené těm nejlepším. I když se to možná na první pohled nezdá, tato hra má své neodolatelné kouzlo.

Mariáš je sice dnes například oproti pokeru pouhou Popelkou, to však neznamená, že nemá širokou skupinu fanoušků. A navíc to vypadá, že by se mohlo blýskat na lepší časy. Kdo ví, možná jednou licitovaný mariáš uvidíme i na olympijských hrách a přímé přenosy budou sledovány desítkami milionů diváků po celém světě tak, jako dnes třeba šipky. Vždyť ruku na srdce, kdo by ještě před pár lety řekl, že právě šipky zažijí takový boom? Ale zpět do Sokolovny Křimice, kde se v sobotu „mastily“ karty o sto šest. I pro nezasvěceného diváka, který k mariáši nikdy nepřičichl, to byla velmi zajímavá podívaná.

Pravdou je, že lajk mariášem „nepolíbený“ musí se zkušeným hráčem strávit minimálně několik hodin, aby pochopil principy a pravidla hry. O to více si to však potom užívá. Jistě není náhodou ani to, že na první Major sezóny do Plzně dorazil i štáb sportovní televize SPORT 5, aby zde natočil reportáž. Zkrátka mariáš je stále více „in“. Pokud jste ho ještě nevyzkoušeli, máte co napravovat. Je totiž docela možné, že mariášové stoly se zase vrátí do každé hospody tak, jak tomu bylo v minulosti zvykem. Ono ale nejde zdaleka jen o hospodskou zábavu. Mnoho českých sportovců by mohlo vyprávět, kolik časů trávili mariášem při cestách na fotbalová či hokejová utkání.

Jak to nakonec dopadlo?
Vítězem turnaje se stal čtyřnásobný ligový mistr Richard Nocar z Plzně. Druhé místo obsadil Jaroslav Růžek z Karlových Varů a pomyslný bronz bral Milan Kubát z Kyselky. Nejlepší ženou byla Edita Dubanská z Prahy na 10. místě. Trofej Produktivity, tj. nejvíce vyhraných peněz v součtu z obou poločasů, získal již zmíněný Jaroslav Růžek z výsledkem 351 Kč. Trofej Aktivity, tj. nejvíce prémiových bodů za rizikové hry, si odnesl Vladimír Maceška z Blatné, a to 349.

V nejvyšší skupinové soutěži, tedy Extralize družstev, zvítězill tým Vaněk Sharks z Prahy, druhé místo obsadil tým Betlodurch rovněž z Prahy a třetí byl tým Gringos, pro změnu také z Prahy. V nižší soutěži Liga družstev zvítězil tým KPŽE Budislavice. Po skončení sezóny dva nejhorší týmy z Extraligy sestoupí, dva nejlepší z Ligy naopak postoupí.

Předchozí článek

Mariáš právem volá o pozornost: Přijďte se podívat na Major turnaj do Plzně!

Další článek

Staněk junior odletěl do Dubaje: Potvrdí mladíček svůj obrovský talent?

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

reklama
reklama
reklama
reklama
  • Kontakt
  • Kontakt

Copyright © 2025 Celebrity News. All Rights Reserved

Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}