Úterý 17.06.2025

reklama
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport
Menu
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport

Kvůli pandemii koronaviru se mění termín Metronome Prague

Kvůli pandemii koronaviru se mění termín Metronome Prague

Příznivci hudby se festivalu Metronome Prague v původním termínu nedočkají. V reakci na současnou situaci a nouzová opatření proti Covid-19 se organizátoři rozhodli posunout termín konání na 17. až 19. září 2020, místo zůstává. A co si k tomu napsali oni sami?


Vítáme všechna mimořádná opatření, která se dnes dějí. Zdraví a bezpečnost hudebních příznivců, umělců, členů organizačního týmu a dalších lidí, kteří jsou do realizace Metronome Prague zapojeni, jsou pro nás na prvním místě.

Unikátní program
Na přípravu festivalu jsme již vynaložili mnoho úsilí a energie. Vyjednávali jsme se stovkami umělců, interpretů z ČR i ze světa. Připravovali jsme festival se spoustou komerčních partnerů i institucí v čele s hlavním městem Prahou. Pro rozšířený třídenní Metronome jsme nachystali zcela unikátní program. S novým termínem z něj vyroste pro všechny ještě magičtější zážitek.

Veškeré zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti. Možnost vrácení peněz bude nabízena od poloviny dubna do konce června 2020. Prosíme, zůstaňte s námi! Umyjte si ruce, nasaďte roušky a dávejte na sebe pozor.

Předchozí článek

Dvorce nejsou tabu! PERFECT ACADEMY pod vedením zakladatelky Lucie Kunzové pomáhá

Další článek

Alice Bendová neponechala nic náhodě a poctivě dodržuje karanténu

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

reklama
reklama
reklama
reklama
  • Kontakt
  • Kontakt

Copyright © 2025 Celebrity News. All Rights Reserved

Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}