Úterý 01.07.2025

reklama
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport
Menu
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport

Česká Miss slaví obrovský úspěch: Vavrušková skončila na Miss Earth třetí!

Česká Miss slaví obrovský úspěch: Vavrušková skončila na Miss Earth třetí!

Dva měsíce poté, co Klára Vavrušková získala titul České Miss Earth a Česko-Slovenské Miss 2019 dokázala, že byla správnou volbou. Na jedné z nejprestižnějších světových soutěží Miss Earth, kde Českou republiku poslední čtyři týdny reprezentovala, skončila na neuvěřitelném třetím místě!

Po výhře v České Miss měla na přípravu měsíc. Dřela na své postavě, pilovala angličtinu, nafotila povinné fotografie a díky produktům od generálního partnera Xiaomi natočila eco-video, které mělo na sociálních sítích velký ohlas. Stihla vše, na co měly jiné dívky několik měsíců a při odjezdu doufala, že se dostane do TOP 10.

„Snad se umístím, alespoň v desítce nejlepších dívek. To je můj cíl. Myslím, že si to Česko zaslouží,“ prohlásila Vavrušková při svém odletu na Filipíny, kde se letošní ročník Miss Earth konal. Během čtyř týdnů, kdy se spolu s dalšími 84 dívkami připravovala na finále, prodělala nemoc a musela si poradit i se ztrátou kufru. Přesto během dílčích soutěží získala titul 3. nejkrásnější tělo v plavkách a umístila se na druhém místě i při volbě nejhezčího národního kostýmu.

Právě úspěchy v těchto menších soutěžích obvykle naznačují, které soutěžící porotu zaujaly, a tak se dalo očekávat, že bude Vavrušková minimálně v TOP 20. „Celý tým sledoval finále online a moc jsme Klárce i Staňce (pozn. Miss Earth Slovenskej republiky 2019 Stanislava Lučková) fandili. Už to, že se Klárka dostala do TOP desítky, byl pro nás obrovský úspěch, ale osobně jsem věřila, že dosáhne i na některou z hlavních příček,“ uvedla obchodní ředitelka Miss Events a. s. Veronika Farářová.

Ta zároveň prozradila, že dívky nebyly na finále samy a jeden ze zástupců České Miss jim fandil přímo na Filipínách: „Pro obě to bylo náročné. Byly pod tlakem a chtěli jsme, aby měly na místě podporu a viděly známou tvář. Navíc, online přenos měl malé zpoždění, a tak jsme měli zprávu o třetím místě o pár vteřin dřív,“ žertovala Farářová.

„Je to neuvěřitelný pocit. Hned se mi vrátily vzpomínky na galavečer České Miss a byla jsem stejně nervózní. Tady jsem si ale přála vyhrát ještě víc, právě proto, abych nezklamala důvěru, kterou do mě všichni vložili,“ reagovala těsně po vítězství Klára Vavrušková, která se stala Miss Earth Water 2019, tedy druhou vicemiss. První vicemiss se stala zástupkyně USA Emanii Davis a vítězkou letošního ročníku je Miss Puerto Rico Nellys Pimentel.

Předchozí článek

Může vyjít sázka na zastaralý formát? Seriál Čechovi aneb „český Dallas“ plný hereckých jmen je tady

Další článek

Ptáček junior má za sebou první sezónu ve Formuli Renault

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

reklama
reklama
reklama
reklama
  • Kontakt
  • Kontakt

Copyright © 2025 Celebrity News. All Rights Reserved

Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}