Čtvrtek 08.05.2025

reklama
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport
Menu
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport

Supermiss má novou královnu! Je jí čtyřiadvacetiletá kráska ze Šternberka

Supermiss má novou královnu! Je jí čtyřiadvacetiletá kráska ze Šternberka

Deset krásných dívek se o víkendu popralo o tituly soutěže krásy, kterou už tradičně pořádá automobilový závodník Tomáš Vavřinec. Jednalo se o 11. ročník soutěže Supermiss, 18. ročník soutěže Miss Motorsport, 9. ročník Miss Praha a 4. ročník Miss Tourism Czech.

Finálový večer byl pojat jako módní show. Deset finalistek, které byly vybrány z castingů, se představily v módních přehlídkách návrhářů Alice Abraham, Nikol Pavlové a Jiřího Moravce. Nechybělo sportovní oblečení a plavky Litex a také přehlídka spodního prádla Werso.

Titulem Supermiss 2018 se pyšní Tereza Hudáková, titul Miss Tourism Czech si odnesla Nikol Prachařová, Miss Praha 2018 je Sumi Kadyrová, titul Miss Motorsport 2018 vlastní Nastya Kasatkina a Supermiss Media 2018 je Iveta Kidlmanová.

Módní show moderoval známý herec a moderátor Jan Čenský a vystoupili Josef Vojtek z kapely Kabát, Bohuš Matuš, smyčcové trio Nobles, Eliška Lüftnerová a Kamila Hübsch.

Slavností finálový večer a módní show se uskutečnil v Kongresovém sále hotelu Hilton Prague, za účasti televizního štábu České televize.

Předchozí článek

iloti formule se často pekelně potí: Co nejraději pijí jezdci české stáje?

Další článek

Česká Miss a mistr světa F4 Zendeli: Šteflíčková loví v nových vodách?

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

reklama
reklama
reklama
reklama
  • Kontakt
  • Kontakt

Copyright © 2025 Celebrity News. All Rights Reserved

Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}