Ženy často tiše trpí! Pavelková a Vítová strávily MDŽ charitou
Pro někoho je Mezinárodní den žen svátek levných bonboniér a karafiátů, pro někoho naopak příležitost upozornit na důležitá témata týkající se žen. Právě této příležitosti se chopila modelka a podnikatelka Romana Pavelková, která v Den žen představila svůj nadační fond veřejnosti a rozkryla bolestivé téma ze své minulosti.
„Nadační fond, zaměřený na problematiku domácího násilí, jsem založila před víc než rokem. První oficiální akci jsem ale uspořádala s Pavlínou Kučerovou až nyní, kdy se mi podařilo navázat spolupráci s několika azylovými domy,“ vysvětluje zrzka. Sama se ke spekulacím, které se týkaly násilí na její osobě, vyjádřila až nyní: „ano, impulzem byla vlastní zkušenost před mnoha lety. Nikdo by to do mě neřekl, stejně jako do většiny ostatních žen, které často tiše trpí a problém skrývají před celým světem.“
Právě MDŽ pojala jako šanci poslat alespoň trochu radosti ženám a dětem, které musely z různých důvodů opustit domov a uchýlit se do azylového domu: „spojila jsem síly se společností BeautySense, ta maminkám darovala kosmetické balíčky. Moje nadace pravidelně pořádá hmotné i finanční sbírky. Do této chvíle proběhlo asi 50 hmotných sbírek po celé republice. Dnes jsme předali hračky, oblečení a další věci pro kojence a děti do pěti let. Věřím, že i takováto menší pomoc se počítá a udělá radost matkám s dětmi v azylovém domě na Praze 10.“
Charitativní akci přišla podpořit i Romanina kamarádka a kolegyně Iveta Vítová s dcerkou. „V každodenním životě na sebe často zapomínáme, upřednostňujeme děti, partnery, rodinu, ale občas je třeba se zastavit a udělat si chvilku jen pro sebe. Bohužel, jsou ženy, které si takový luxus z různých důvodů nemohou dopřát. Měly bychom se navzájem podporovat, proto jsem dnes tady,“ kvituje myšlenku půvabná moderátorka.
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.