Pondělí 16.06.2025

reklama
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport
Menu
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport

Elega by Dana M slaví 10 let: Jak si kabelky Dany Morávkové získaly srdce českých žen?

Elega by Dana M slaví 10 let: Jak si kabelky Dany Morávkové získaly srdce českých žen?

Od nápadu vytvořit jednu unikátní kolekci kožených kabelek navržených oblíbenou herečkou Danou Morávkovou uplynula jedna dekáda. Místo jedné kolekce jich ale po obrovském úspěchu vzniklo už více než 40 a z Elega by Dana M se stala uznávaná značka, kterou české ženy milují.

„Celý ten začátek byl hodně intenzivní, pro mě bylo všechno nové. Když jsem poprvé vstoupila na dílnu, kde se všechny kabelky vyrábí, byla jsem jako v ráji. Opravdu je to ráj pro všechny milovnice kabelek. Jsem moc ráda, že mě Dita Valentová před deseti lety oslovila ke spolupráci,“ vzpomíná na začátky s Elegou herečka.

Po měsících práce na návrzích a prototypech vznikla první kolekce, kterou si i dnes můžete s malými změnami zakoupit. „Hned to první psaníčko, které jsme vytvořili před deseti lety, se stále prodává. Rozdíl oproti původní verzi je v logu. Na prvních kolekcích se pouze vyrazilo do kůže, později se přešlo na kovovou variantu, takže původní kousek poznáte pouze podle loga. Já sama toto psaníčko stále nosím a je mou srdcovkou,“ říká jednatelka Elegy Dita Valentová.

Za deset let spolupráce vzniklo více než 40 kolekcí dohromady čítající přes sto kabelek. „Některé kousky vyrábíme několik sezón, protože je o ně stále zájem a zákaznice nám „nedovolí“ ukončit výrobu. Jiné kolekce se klasicky vyrobí, odbudou si svou sezónu a doprodají se. Některé kolekce byly vyrobeny ze speciálních kůží, takže ač by si zákaznice moc přály, byla výroba limitovaná,“ vysvětluje Dita Valentová. Některé z kolekcí spatřily světlo světa v opravdu velkém stylu, například spolupráce s další českou značkou Preciosa, kterou předvedly známé dámy a celou akci tradičně moderoval Dany seriálový manžel a herecký kolega Jan Čenský.

Nápady ale ani po tolika letech nedochází, inspirací prý herečka doslova srší:

„Je pravda, že mě musí trochu hlídat, abych se mírnila v barevnostech. Já miluji zajímavé kombinace barev, ale je pravda, že se lépe prodávají jednobarevné kabelky. Pro mě je to skvělý koníček, kdy si můžu od hraní odskočit do továrny a podívat se na nové vzorníky kůží, prodiskutovat nové trendy, pomáhat vymýšlet nové detaily…Jsem vlastně takový konzultant, a to mě strašně baví.“

Prorazit a udržet se na dnešním trhu je těžké i pro zavedené zahraniční značky. Úspěch ručně vyráběných kabelek z východních Čech je příběhem lásky k řemeslu, módě a naslouchání ženám a jejich potřebám. „Je to výhoda, vyrábět kvalitní nadčasové kabelky, ty prostě nestárnou. Díky tomu, že děláme pozáruční servis našich výrobků, můžeme zákaznicím repasovat i ty opravdu staré kabelky a udržovat je stále hezké,“ říká Dita. A co je v plánu dál? Ideálně další stovky spokojených zákaznic a kabelek, které budou milovat. „Teď jsme představili nové kolekce pro jaro–léto, ale už připravujeme podzimní kolekci. Vymýšlíme také nové lokace pro focení. Zatím ale nemáme plány na něco revolučního. Jde nám převážně o to, aby pod značkou ELEGA by Dana M vznikaly kabelky, se kterými se Dana ztotožňuje a jsou jí blízké,“ zakončuje.

Předchozí článek

Zuzana Bubílková trpí před vystoupením nervozitou. Dovede s tím bojovat

Další článek

Zuzana Macko je pyšná na to, jaké u nás máme skvělé lékaře

reklama
reklama
reklama
reklama
  • Kontakt
  • Kontakt

Copyright © 2025 Celebrity News. All Rights Reserved

Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}