Úterý 01.07.2025

reklama
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport
Menu
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport

Jak být tvořivý a vytrvalý člověk plný energie? Inspirujte se u mladé a úspěšné hudebnice!

Jak být tvořivý a vytrvalý člověk plný energie? Inspirujte se u mladé a úspěšné hudebnice!

Šárka Geroldová – přezdívkou SharkaSs, textařka, rapperka a hudební producentka, nezahálí. Už jako studentka gymnázia začala tvořit první hudební skladby, a i díky své vytrvalosti už spolupracovala s velkými firmami, známými celebritami a umělci, ale i třeba na písních k filmům, ačkoliv se nyní rapu nevěnuje tak jako dříve. Ukázky těchto spoluprací jsou k dispozici na její webové stránce www.sarkageroldova.cz.

Co doporučuje k tomu, aby byl člověk tvůrčí?

„Myslím, že je důležité, aby člověk dělal věci, které považuje za správné, musí to mít pro něj význam. Pak ta práce odsýpá a člověk má pocit, že naplňuje to svoje poslání. Toho je ale i součástí občas si odpočinout a jen ten život vnímat.“

Šárka momentálně dokončila promo video, které slouží jako upoutávka pro její hudební produkci. Na tomto projektu spolupracovala s Miroslavem Novákem, talentovaným fotografem a tvůrcem videí, který s Šárkou spolupracoval už v minulosti. Ten se o osobní rozvoj zajímá již delší dobu, i proto spolupráce s ním pomohla vytvořit projekt, který je zase něčím odlišný a který dá Šárky tvorbě zase nový rozměr.

Foto: Miroslav Novák

Předchozí článek

Pleť pod rouškou skrytá

Další článek

Ochmanová zkouší i těhotná, Hůlka zatím jen v hledišti

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

reklama
reklama
reklama
reklama
  • Kontakt
  • Kontakt

Copyright © 2025 Celebrity News. All Rights Reserved

Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}