Pátek 09.05.2025

reklama
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport
Menu
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport

Miss Princess v Divadle Broadway měla velký úspěch. Princezny si užily dokonalé odpoledne

Miss Princess v Divadle Broadway měla velký úspěch. Princezny si užily dokonalé odpoledne

Šestý ročník Miss Princess je minulostí. Divadlo Broadway praskalo ve švech a malé finalistky si užily večer, na který zřejmě nikdy nezapomenou. Výsledky i proto tentokrát nejsou až tak důležité. Tím spíš, že nějakou tu cenu si odnesla úplně každá malá princeznička. A že dárků bylo opravdu hodně!

Cílem Miss Princess nejsou světové soutěže ani lukrativní kontrakty tak, jak to bývá u „velkých” soutěží krásy. Tady jde o něco jiného. Organizátoři v čele s blogerkou a českou rekordmankou ve sledovanosti na YouTube Dominikou Myslivcovou chtějí dosáhnout toho, aby se všechny holčičky alespoň na chvíli ocitly v jiném světě, cítily se jako opravdové malé princezny, odnesly si spousty zážitků i nových přátel. A to se i tentokrát povedlo na jedničku s hvězdičkou.

Slavnostní odpoledne před originálními kulisami muzikálu Kocour v botách proběhlo v Divadle Broadway i ve velkém stylu. Premiéru si střihla moderátorská dvojice Dominika Myslivcová a Josef Vágner, zazpívali svůj hit Růžová blondýna. Pepa navíc představil „novinku” Holky z naší školky, své originální vystoupení z muzikálu Kocour v botách předvedli také Petr Ryšavý, Jan Kopečný a jejich „myši”. Českou premiéru měla i desetiletá Karolínka Lískovcová se svým songem „Taková chci být”. Na závěr všechny přítomné „rozplakaly” Dominika Myslivcová právě s Karolínkou se svojí verzí známého megahitu od skupiny Holky „Pro Mámu”.

Pozornost se však samozřejmě soustředila hlavně na soutěžící. A že bylo na co koukat! Diváci se dobře bavili při nejrůznějších vystoupeních, ať už to byl zpěv nebo tanec. Každá holčička byla svá a originální a zasloužila si velký obdiv. Letošní ročník Miss Princess byl zkrátka opět jedinečný. I proto, že porota, do které usedly například Misska Tereza Křivánková, moderátorka Primy Eva Decastelo či vítězka soutěže Pure Models Anna Brodecká a další, měla poprvé v historii možnost hlasovat v přímém přenose. Umožnil jim to speciálně pro Miss Princess vyvinutý systém od společnosti prodávající nejen mobilní telefony Xiaomi Česká republika.

Byl to prostě parádní večer se vším všudy. Tím spíš, že Ester Zlatohlávková, Natálie Otýpková, Anna Lachmannová a Klára Natálie Štolbová natolik okouzlily majitele agentury Pure Models Management Romana Holárka, že jim nabídl profesionální smlouvu a nafocení booku v hodnotě 10 tisíc korun! Už dnes se těšíme na další ročník. Mluví se o tom, že už bude vždy právě v Divadle Broadway.

A jak to tedy všechno  dopadlo?
Mini Miss Princess od 4 do 6 let

  1. místo – Veronika Wojeschová, 5 let – Šumperk
  2. místo – Anna Lachmannová, 6 let – Olomouc
  3. místo – Freya Franzel, 4 roky – Prostějov

Mini Miss Internet
Natali Otýpková, 6 let – Opava

Miss Princess od 8 do 11 let

  1. místo – Beáta Brádková, 9 let – Roudnice nad Labem
  2. místo –  Julie Kramáriková, 10 let – Opava
  3. místo –  Sabina Bajnoková, 10 let – Brno

Miss Internet
Jiřina Vocásková, 9 let – Praha

Miss internet  Xiaomi Czech
Kristelle Janssens, 8 let – Dubany

Foto: Miss Princess

Předchozí článek

Soutěž s Don Peppe: 100 pizz vyhrála rodina z Prahy 9

Další článek

Charouz Racing System představil plány na rok 2019. Nechyběl u toho ani Ralf Schumacher

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

reklama
reklama
reklama
reklama
  • Kontakt
  • Kontakt

Copyright © 2025 Celebrity News. All Rights Reserved

Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}