Pátek 09.05.2025

reklama
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport
Menu
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport

Studenti z Hradce Králové budou reprezentovat Česko v Lille

Studenti z Hradce Králové budou reprezentovat Česko v Lille

Absolutním vítězem soutěže JA STUDENTSKÁ FIRMA ROKU se stala firma Kiš-Kiš z Obchodní akademie z Hradce Králové. Tato studentská firma vyhrála finále soutěže, které se uskutečnilo 16. 5. 2019 v prostorách University of New York in Prague. Studenti si vítězstvím zajistili postup do evropského finále JA Company Of The Year Competition, které bude probíhat 3. – 5. července 2019 ve francouzském Lille. Českou republiku budou reprezentovat mezi 39 dalšími studentskými firmami z celé Evropy.  

Produkt studentské firmy Kiš-Kiš se nazývá Kišáček a jedná se o povoskovaný bavlněný ubrousek na svačinu, který díky přírodnímu včelímu vosku drží tvar a tím plně nahrazuje plastový sáček. Jak sami studenti prezentují – Kišáček je s láskou ručně vyrobený a každý je originál. Produkt je opakované použitelný a nezatěžuje tak životní prostředí.

Kiš-Kiš letos sbírali jeden úspěch za druhým. Kromě vítězství ve finále soutěže JA STUDENTSKÁ FIRMA ROKU 2018/19 získala Kiš-Kiš také první místo v kategorii E-shop na soutěžním veletrhu, který se uskutečnil v dubnu v pražské Galerii Harfa. Soutěže se zúčastnilo celkem 43 JA Studentských Firem. Výherci jednotlivých soutěžních kategorií postoupili do UNYP Finále JA Studentská Firma Roku soutěže. Tým Kiš-Kiš se navíc umístil na stupni vítězů ve čtyřech dalších soutěžních kategoriích.

„Jsem z výhry extrémně nadšený, ale řekl bych, že ještě více z toho, že moji studenti reálně podnikají,“ komentoval výhru učitel výherní JA Studentské Firmy pan Ing. Zdeněk Pospíšil. „Je to obrovská práce studentů, kteří jsou úžasní a strašně chtěli. Udělali velký kus práce, dokázali to, že jejich firma reálně funguje a prodává, prodali přes 850 výrobků,“ dále dodává. Pro pana Pospíšila se jedná také o osobní úspěch, jak nám rovněž sdělil: „konečně se mi podařilo něco, o čem 19 let sním a toužím, a to dovést studenty k reprezentaci ČR v Evropském finále.“

Výherce zvolila odborná porota složená z manažerů významných firem napříč obory. Porotě letos předsedal Čestmír Ondrůšek, Head of Compliance & Financial Crime Management v Raiffeisenbank. Mezi porotci byli dále například Mark Anderson, marketingový ředitel UNYP, europoslankyně Martina Dlabajová nebo generální ředitelka Manpower Group Jaroslava Rezlerová. „Všechny týmy ve finále předvedly naprosto profesionální a špičkové výkony. Bylo velmi složité zvolit ten nejlepší,“ komentoval hodnocení výkonný ředitel neziskové organizace JA Czech Martin Smrž.

Předchozí článek

Charouzovi hoši na Red Bull Ringu bodovali: Jedno vítězství a celkem čtyři pódia!

Další článek

Miss Princess v Brně: Už ve středu Myslivcová vybere další finalistky

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

reklama
reklama
reklama
reklama
  • Kontakt
  • Kontakt

Copyright © 2025 Celebrity News. All Rights Reserved

Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}